Garantie en retourneren

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Je hebt altijd 3 maanden garantie op je oorbellen vanaf de aankoopdatum.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour te melden.

Je hebt na melding retour nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het bedrag van de geretourneerde producten terug gestort op de rekening waar je mee betaald hebt, als je de volledige bestelling retourneert ontvang je ook de verzendkosten retour. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@littlesuzies.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is, retourneren is op eigen risico, verzender is verantwoordelijk in geval van verlies tijdens transport.
Heb je betaald met een cadeaubon, dan zal na retournering het bedrag weer bij worden geschreven op de cadeaubon.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Vermeld ook altijd je naam en ordernummer bij het retour!

Heb je bij verzenden over de 50 euro besteld en gratis verzending ontvangen? Als je na retour onder de 50 euro uitkomt worden, deze kosten ( € 3,99) alsnog verrekend met je retour. Zodra het product bij ons is aangekomen zal de terugbetaling binnen 1-3 werkdagen plaatsvinden. 

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Een ruiling is helaas niet mogelijk, wel kan het bedrag als tegoed in de shop blijven staan en ontvang je een code om in te wisselen. Neem hiervoor contact met ons op op bovenstaand emailadres.